torsdag 23 augusti 2012

Lite bilder.

Är det någon som tittar in här fortfarande?

Om så är fallet så kan jag meddela att vi fick ca 850 bilder av fotografen förra veckan, av dessa valde vi ut 45 stycken som nu är på retusch och även ska bli vår fotobok. Resten av bilderna är tyvärr inte till allmän beskådan utan endast för våra ögon - och det kommer dröja 3-4 veckor innan vi får tillgång till de "fixade" bilderna.

Under tiden vi (ni) väntar finns ett album på facebook. Bilderna där är i väldigt varierad kvalitet då det är mycket iphonebilder, bilder där vi inte är beredda o.s.v.

Tilläggas kan också att mitt hår - som var helt perfekt hos frisören - TOTALT förstördes under fotograferingen (det blåste storm vid norrhavet) som alltså var innan vigseln. För mig är det verkligen det enda som nu i efterhand faktiskt stör mig rätt mycket.. man vill ju gärna vara fin på bilderna, speciellt i håret och det är jag inte. Men men, inget att göra åt, jag vill bara poängtera det till folk så att ni inte tror att det var meningen att det skulle vara så rufsigt och med några stripor där framme.

Enough said, för er som inte är vän med mig på facebook så finns bilderna HÄR!
Vi väntar fortfarande på bilder av flera gäster så jag fyller på lite efterhand)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar