måndag 13 augusti 2012

JAG ÄR FRU!

Var ska jag börja? Dagarna innan bröllopet var väldigt intensiva och den här bloggen (som jag aldrig direkt tagit på blodigt allvar) blev försummad. Lite trist kan tyckas eftersom det ju är dagarna precis innan som nästan är bäst, man börjar bli nervös, man räknar ner, det är kaos och mycket känslor. Dagen och kvällen före gick allt i ett. Klockan nio på fredag morgon var vi i lokalen och började dekorera och förutom lunch- och middagspaus så var jag (vi) ständigt igång och klockan var närmare midnatt innan jag kände att nästan allt var klart. Lite lite grejer fick jag t.om. göra på bröllopdsdagsmorgonen. MEN! Nu vill jag spola tillbaks tiden ändå till dagen innan, åh vad kul det vore. Att ha allting framför sig, att pyssla och fixa. EN ELOGE till min tärna, min familj och alla de andra som hjälpte till och jobbade som myror i flera dagar.

Hursomhelst. BRÖLLOPET BLEV ALLT JAG NÅGONSIN DRÖMT OM OCH MER! 
Vilken helt fantastisk dag! Vi har ännu inte fått bilderna fotografen tog, och jag är mer än urväntad på dem. Så fort vi fått dem och jag sållat ut ett antal till t.ex. ett facebook-album så lovar jag att visa er. Stay tuned..



1 kommentar: