måndag 30 juli 2012

Mera hippa!

Alltså! Igår blev jag bortrövad på ännu en möhippa. Fem av de som inte var med på den "riktiga" kom och hämtade mig igår eftermiddag och körde mig till en restaurang i stan som jag aldrig testat, där de bjöd på supergod middag. Sen fick jag hår-spa med inpackning (så mitt hår blev som nytt) och champagne, frukt, choklad och lite godsaker. Så himla gulligt av dem. Som tur var blev det en tidig kväll eftersom jag skulle upp 06 idag, sitter as we speak på båten påväg till Sthlm. Ska hämta ut min tiara bland annat, och mamma ska köpa rosor till buketten och så har vi lite andra ärenden..

Anonym frågade hur vi skulle göra om vädret inte skulle vara som vi tänkt -prognosen ser bra ut men i värsta fall, dvs om det öööser ner så fixar händiga pappa ett tak över vigselplatsen och vi har två stora vita paraplyn så att vi hålls någorlunda torra.. jag oroar mig faktiskt inte alls, inget regn i världen kan förstöra  vår dag! Festen är ju inomhus och vigseln tar max tjugo minuter, och jag tror faktiskt det kommer vara helt perfekt väder. Allt man önskar kan man få..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar