onsdag 4 juli 2012

Naglar och fransar och hår!

Jag har inte så mycket att säga egentligen, knatade milen idag med träningsvärk i röven, haha det är sjukt hur snabbt man förfaller alltså. Och sååå mycket snabbare det går utan vovve! 1,20 h och 1100 kcal.. kan det stämma? Lät mycket?

Jaja, hur som helst, min älskade tärna och pojkvän har nu bokat resan till Åland och de kommer redan tisdagen innan bröllopet och stannar nästan en hel vecka så att vi hinner umgås och njuta och förbereda tillsammans, åh vad jag längtar!

Let´s deal hade idag erbjudande om nagelförlängning för 280 :- så jag slog till, jag hade egentligen tänkt strunta i naglarna och bara göra dem fina själv men för det där priset kan jag absolut göra det, salongen låg dessutom ett stenkast hemifrån. Ska även gå till Fakermaker och göra ögonfransförlängning tänkte jag, gjorde det för ett par år sedan och var så himla nöjd! Det är lite pricey men jag lägger inte så mycket pengar på mitt utseende nu för tiden så det är jag värd! Ska gå och köpa löshår också vilken dag som helst. Sen är jag nog rätt så reeeeady!

Hittade förresten en dikt av Karin Boye häromdagen som någon (vet ej vem än) ska läsa under vigseln. Hon är ju min absoluta favorit-poet, dock skriver hon ju inte särskilt mycket om lycklig kärlek. Jag trodde verkligen jag hade läst alla hennes dikter men tji fick jag, hittade en (lycklig) kärleksdikt som jag föll pladask för, jippiejeej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar