tisdag 17 juli 2012

Dikten.

Nu har vi fixat diktläsare, min fina vän Nadine (tack älskling!) kommer läsa Boye-dikten. Alltså.. lipvarning då. Tur att jag ska göra fransförlängning så jag slipper mascara.

Jag är förvisso så att antingen så gråter jag helt hejdlöst eller så blir jag tvärtom, och det där kan jag aldrig styra över så vi får väl se. Jag kan ju tycka att man blir lite finare på bild om man inte står och bölar, men vafan, det är ju faktiskt bara fina känslor.

Har även idag klippt ihop de finaste delarna ur Khalil Gibran - Profeten, från det stycke som handlar om kärlek. Det är ju alldeles för långt från början och vissa delar känns lite "kristna" eller vad man ska säga så jag klippte ihop fritt det jag gillade. Nu hoppas vi bara att vår vigselförrättare går med på att läsa det, annars vet jag inte vem som ska göra det? När jag surfat runt på BT så skriver de flesta att deras VF läst en dikt eller annat stycke så det borde ju inte vara ett problem, men det är väl olika på olika personer antar jag. Håll tummarna helt enkelt.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar