fredag 6 juli 2012

Tiaran!

Igår ställde jag frågan på facebook huruvida jag skulle ha tiara eller ej. Responsen var rätt självklar, jag skulle definitivt ha tiara. Och efter en stunds bildgoogling så håller jag med, det är ju väldigt prinsessigt och lite too much vilket är en perfekt kombo.

Jag har bara så jädrans svårt att välja sort, skulle nog behöva testa innan men jag orkar inte springa på stan. Så jag tänkte klicka hem en lite lägre och en lite högre och se vad som ser bäst ut. Det är ju ingen idé att ha en som inte syns..? Denna gillar jag, med ett hjärta!




Här är förresten gårdagens motion.. stämmer verkligen kaloriförbränningen? Satan vad bra!? Jag går ju iof fort som en racerbil. Det bästa med min kropp är att den svarar så jäkla snabbt, efter tre dagar sticker höftbenen ut, jeeejj. Ikväll hoppas jag få med mig min blivande på samma runda. Det är inte meningen att förvandla detta till en motionsblogg, men det är lite extra pepp att gå om jag måste dokumentera varje dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar