söndag 10 juni 2012

Bilder möhippan

I vanliga fall skulle jag nog inte lagt ut dessa foton eftersom jag är "ful" på nästan varenda ett... MEN! Jag har lärt mig i samband med det här bröllopet att det viktigaste är att fånga ögonblicket, och att det här med att vara drop dead gorgeous, det är bara att släppa. Det är väl så här jag ser ut I guess.

Det regnade konstant och det gör ju sitt med looken, men jag var happy happy och det är det viktigaste! Hoppas det syns!

(Bilder och bildtext är helrörigt och inte så snyggt gjort men vad fan.. jävla blogspot alltså, irriterande)

Här kommer i alla fall ett axplock:

Fredag 16.40 - redo att överraska mig på jobbet.
Jag har fattat det.. men är chockad. Och så jävla glad!
Tiden rinner iväg, jag kör min turbofart -klar på 20 minuter.
Måste visa klänningen, kan inte hålla mig.
Nästa vattenhål, Sergel plaza.





















Där dök Alin upp och vi drack champagne!
















Triss i blondiner, Gondolen nästa!
Där det bjöds på daquiris, bröst och en gudomlig middag = livet!


Vacker solnedgång..

Och dags för tidig hemgång.


Godnatt, ses imorgon?







Godmorgon HUVUDVÄRK! Från sunkig morgonrock hemma..
... till en lyxigare variant på Grand hotels SPA!

2 h senare klev jag ut som en ny människa med anktofflor.

Tillbaks till Sergel Plaza där min älskade syster var! LYCKA!

Och där de dukat upp världens mysigate lilla inomhuspicknick! 

Nadine kom också nu som en liten surprise.


Hur fint? ÄLSKAR´T!









Champagnen fortsatte flöda.




Och jag fick ett kuvert med shoppingpengar. 

Det gjorde mig väldigt rörd.


















Plötsligt var det middagsdags, nom nom..













Och till dessert blev det dildoshopping!
Jag fick nästan 2000 spänn att spendera, win!
Nivån steg i takt med drinkarna..















Och jag fick en fin peruk och tiara! 



Resten håller jag för mig själv..
ÅTERIGEN - TUSEN TACK! 
JAG ÄLSKAR ER!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar