onsdag 6 juni 2012

Provfotografering

Sådärja, människa igen! Idag är första dagen jag inte har tunghet i bröstet och en obotlig längtan tillbaks till möhippan. Det tog tre dagar att repa sig och återfinna platsen i vardagen, men nu ser jag bara tillbaks på det hela med glädje. Det krävdes lite tid att smälta allting kan man säga.

Idag träffade vi Fredrik och tog lite provbilder i parken. Det är klart det kändes lite konstigt, det är ju inte varje dag man går ut bland folk och blir fotad, men det var helt klart över förväntan och inte alls stelt. De få bilderna jag såg var ju hur bra som helst, jag såg skitsnygg ut. Observera alltså att jag såg snygg ut med platt hår och vardagliga kläder. Tänk vad en bra kamera och en bra fotograf kan göra! Det känns jätteskönt att veta att det kommer bli bra bilder, således kan jag slappna av och inte behöva oroa mig för om det blev bra eller inte, bara enjoy the day när det väl gäller. Lägger upp lite testbilder snart, och även lite bilder från möhippan, stay tuned.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar