onsdag 28 september 2011

Wiiiiiiiiiiiiiiiie!

Nu är jag happy happy. Vi har hittat lokal! Den är jättefin på alla sätt och vis och jag fick in bra energier redan på parkeringen. Det blev alltså Ålands folkhögskola, där jag själv gick en ettårig idrottslinje under min vilsna ungdom. Det var ett av de roligaste av mina skolår och jag har därför en massa kul minnen därifrån, vilket såklart bara är ett litet kul plus. Inredningen är ljus och luftig med vackert ljusinsläpp och gamla karaktäristiska detaljer. En fin trappa, en öppen spis, vackert golv och liknande. Utanför är det mycket grönska och det känns privat och avsides, alltså behöver man inte oroa sig för att störa någon. Dessutom är det nära platsen där vi kommer att vigas och det verkar finnas övernattningsmöjligheter för de som föredrar ett lite enklare alternativ.

Det känns fenomenalt att äntligen ha det här på det klara. Tusen Tack älskade SYSTER för tipset!

Det är det röda huset med svart tak i mitten på bilden



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar