onsdag 16 maj 2012

Fotograf.

Det blir färre och färre uppdateringar här som ni märker, eftersom det mesta faller på plats.. Men lite har det hänt här de senaste dagarna. Minns ni fotografen jag ville ha från början, Fredrik? Som vi fick backa oss ur eftersom han var för pricey? Eftersom han gillar mig så mycket och faktiskt alltid velat fota mig (men jag har vägrat, haha) hade vi ett möte i veckan och han gav oss ett superpris som vi kunde ta! Jiipppiiiieeee! Då fotar han i fem timmar och sammanställer allt till en fotobok, är så himla nöjd! Det passar mig mycket bättre än ett album eller massa förstoringar och dittan och dattan, jag ääääälskar fotoböcker, det är lyxigt!

Inte för att bilderna skulle blivit sämre om vi anlitat Oskar (han är grym!) MEN han ville bara fota en kort stund eftersom bröllop inte riktigt är hans grej. Jag har hela tiden föredragit en fotograf som är med 5-6 timmar men smakar det så kostar det ju och därför hade jag släppt den tanken och nöjde mig med ett par timmar.. så gissa om jag är meeeer än supernöjd över att Fredrik gör det här för oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar