torsdag 10 november 2011

Check!

Allting är såklart inte bara rosa fluff i den här planeringen. Jag lägger undan halva lönen varje månad för att verkligen få det bröllopet jag vill. Vissa dagar är det inga problem, andra lite mer kämpigt eftersom man verkligen får prioritera vad den lilla slanten som blir över ska gå till. Idag kom en otrevlig överraskning som lade sorti på mitt humör eftersom det lämnade ett lika otrevligt hål i plånboken.

MEN. Universum tar och universum ger. Några timmar senare damp det ner ett sms från min älskade mamma som är så himla fin och hjälper oss med diverse bröllopsbestyr. Och gissa vad hon hade gjort? Hon hade fixat servitörer och en bartender. Och inte bara det, till ett galet bra pris. Hur skönt som helst, för det har jag grubblat över till och från.
Tack mamma!

Det är så himla skönt när man kan bocka av saker. skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar