måndag 21 november 2011

Hår & Smink.

När det kommer till hår och smink bjuder jag inte på några överraskningar. Jag är förvisso inte überblond längre men försöker sakta jobba tillbaks ett ljusare hår utan att bleka sönder det totalt. Så en blond brud kan ni räkna med. Sminkmässigt skiljer jag aldrig på vardag eller fest, jag spacklar mig alltid likt en transvestit. Skillnaden på bröllopet blir väl att det är ett proffs som gör det samt eventuellt lite lösögonfransar, löshår och kanske en färgad lins? Och förhoppningsvis nya läppar!
Something like this:


'





3 kommentarer:

  1. hahahaha fatta man väl! BIMBO så det stinker om det :P

    SvaraRadera
  2. Eftersom du är feg nog att inte skriva ut vem du är så vet jag ju inte hur du ser ut.

    Men att se ut som en bimbo är ett lika aktivt val från min sida som ditt aktiva val att se ut som en grå mus/bibliotikare/bohem/svensson eller vad du nu tycker är det enda rätta.

    Om du definierar en människas inre efter deras yttre blir ditt liv väldigt trångt och smalt. Det är ett skal. Normalt sett har alla någonting innanför det skalet, vissa mer, vissa mindre. Du verkar, med din korta (och som sagt anonyma) kommentar höra till den senare kategorin.

    Du läser förmodligen inte ens den här kommentaren eftersom troligtvis bara surfar runt och förpestar andras bloggar i någon slags jakt på välmående, men OM du gör det - så hoppas jag att du en dag får känna hur det känns att vara lycklig och tillfreds med sitt eget liv, och lämna andra ifred med sina.

    SvaraRadera
  3. Väl rutet, Babylicious!

    SvaraRadera