onsdag 25 april 2012

Inbjudningarna skickade!

Här har det varit tyst ett tag! I helgen var jag och Petra till London och hälsade på Jolanda för min så kallade "minimöhippa". Vi drack champagne dagarna långa och spenderade nätterna på exklusiva klubbar. Och sist men inte minst, skrattade hysteriskt mycket! Väldigt kul var det!

Idag ringde Veronica för att tala om att korsetten är klar och postas imorgon och nästa vecka på fredag ska Alin följa med mig och prova klänningen, wiiiiieee!

Inbjudningarna blev igår efter många om och men klara (sidenbandet jag hade använt till hälften av korten var förstås slut hos Panduro och fanns ingen annanstans så jag fick ta ett 2 mm smalare band till resten vilket kändes buhu först men jag kom över det) och skickades igår, verkar som att många fått dem idag, roligt.

Det börjar verkligen kännas nu att det närmar sig och jag börjar längta som attan...

1 kommentar: