tisdag 3 april 2012

Kvällen före?

Idag klickade jag in mig på en tråd på BT som handlar om vad folk gör dagen innan och efter bröllopet. Dagen efter tänkte vi uppmuntra alla som vill att äta frukost med oss på hotellet (även för de som inte bor där) men sen ska vi bara ta det lugnt och stanna i vår svit med jacuzzi, har bokat en femrättersmiddag etc, vilket känns lagom lugnt och skönt.


Dagen före ska vi ju såklart ställa i ordning lokalen och det är väl en massa småsaker som behöver ordnas men sen på kvällen vore det ju skönt och avslappnande om man var klar med allt och fick göra något trevligt. Vi har ju dock bokat vår svit först från dagen vi gifter oss. Är det tokigt? Borde vi boka ännu en natt, alltså natten innan, då kan man ju inleda dagen med lite skumpa i jacuzzin också.. Priset per natt är ju inte som hittat direkt men jag vet inte, är det värt det?

Läser om folk som ska göra mysiga saker med sina vänner kvällen före. Det hade jag inte ens tänkt på? Idéer?

2 kommentarer:

  1. På fredagen samlas så klart vi tjejer i sviten.. dricker champagne och badar jacuzzi! Som på TV! Ni får inte sova ihop ändå.. //Kekki

    SvaraRadera
  2. Jag har nog tänkt att jag och mina tärnor (ev. också lilla Juni) ska sova borta någonstans, och lyxa lite!

    SvaraRadera