måndag 16 april 2012

Verkstad.

Vilken tur att man inte planerar att gifta sig varje år.. inbjudningsverkstaden är fortfarande i full gång och trots att det bara är drygt trettio inbjudningarna så tar det sin lilla tid. Men det blir så himla himla fint. Så himla himla rosa. Fem olika nyanser för att vara exakt. Mycket embossing har det blivit också, det är väldans snyggt!

Just nu knåpar jag på det lilla extra info-bladet som ska med, med tips på hur man tar sig till Åland, att man ska lämna barnen hemma, att vi ej vill ha presenter etc. Micke ska ta hem en papperskärare från jobbet ikväll så att jag får raka snygga kanter innan jag kan klistra ihop allt.

Johanna (som är ena delen av värdparet) var med mig till Ikea i fredags och köpte karaffer, lakan till stolarna, vattenflaskor och ljus och sedan körde hon hem det till Åland = guld värt. Hon hann även hjälpa mig embossa en del innan hon åkte, mycket uppskattat. Just nu önskar jag dock att min tärna inte bodde så långt borta för hon skulle mer än gärna få sitta här och pilla med mig, kan verkligen föreställa mig hur hon skulle humma och fundera och aldrig bli nöjd, haha. Du är med mig i tankarna Therese!


Tjuvtitt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar