torsdag 12 april 2012

Inbjudningarna!

ÄNTLIGEN har jag kommit igång med inbjudningarna! När jag vaknade ringde jag Panduro för att kolla om det var okej att Solo följde med dit och svaret var att hundar var hjärtligt välkomna. Så då traskade vi ner och jag köpte embossingfön, pulver, satinband och testpapper. Väl hemma provade jag olika typer av vikningar på kortet och bestämde mig för den sort jag egentligen har tänkt mig från allra första början. Jag gillade dock varken pappret eller färgen på embossingpulvret så då gick vi ner en sväng igen (tack gud att vi bor mitt i stan). Då gick vi istället till Matton som ligger vägg i vägg med mitt jobb. Där köpte jag kuvert, eftersom jag bestämt kortstorleken nu, och testpapper till vigsel- och festprogrammen. Jag hade hoppats hitta resten av grejerna där också men icke. Så då gick vi till Panduro igen där jag köpte två andra färger pulver och nya finare papper. Något fattigare (pysselgrejer är ju dyrt som fan) gick jag hem och nu är jag helt klar med ett testkort. Kan ju säga som så att det blev vääääldigt rosa.

Om Micke godkänner dem så är det bara att börja masstillverka. Jag tänkte mig att de måste vara postade absolut senast sista april men troligtvis blir de klara innan. Jag säger bara YES VAD SKÖNT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar