tisdag 3 januari 2012

Årets fynd!

Min älskade vän och tärna har varit här i flera dagar, inte i bröllopssyfte utan för att ta igen ungefär ett halvår av olevt liv tillsammans. Men lite bröllopssnack blev det förstås och med henne nära under den stora dagen vet jag att allting kommer kännas så tryggt och bra. Jag har även varit en riktig fyndarfrasse och kuskat runt halva stan för att göra årets klipp.

Jag hittade nämligen vita kandelabrar på mellandagsrean, dock fick jag besöka tre av deras olika butiker, (såklart i tre olika stadsdelar) för att skrapa ihop till åtta stycken. Men nu har jag dem alltså. Jag hade aldrig kunnat tänka mig att en vit kandelaber kunde vara så snyggt. Sååååå nöjd. Dock är det alltid irriterande att inte kunna se gästen framför sig, så just nu spånar jag på idéer hur man skulle kunna placera något under duken och placera den på så att den höjs upp en bit för att sedan kanske göra någon fin dekoration på själva upphöjningen. Förstår ni? Så här ser de ut:

2 kommentarer:

  1. Ja det behövs inte mycket för att din tärna ska fälla en tår. Tyckte detta var så fint så jag fällde redan två, helt otroligt :) Ni kommer få sååå fint bröllop, för med två äkta fyndarfrassar som är otroligt duktiga på att dekorera och ha sig kommer detta bli perfekt <3 // Therese

    SvaraRadera
  2. Vart är dom ifrån? Jättefina!! Ida vattenskida visade mig dom och blev helt förälskad!

    SvaraRadera