lördag 28 januari 2012

Ringtankar.

Jag börjar få panik över ringen. Jag har gått igenom ALLA sidor som finns på nätet, jaaaaa alla! De ringar jag helst vill ha är såklart Schalins creme de la creme och andra ringar i hundratusenkronorsklassen och det passar sig inte riktigt, tyvärr. Men precis när jag höll på tappa modet och tänkte att jag skiter i ringjäveln och nöjer mig med förlovningsringen så dök denna upp! Big like både på utseendet och priset. Frågan är dock om jag kan ha en ring med stenar som sticker ut sådär på sidorna när jag redan har en förlovningsring? Kan man det? Ååååh. Jag har ju så himla tjock förlovningsring så det kanske ser fånigt ut när vigselringen är så smal då? Måste ner på stan och prova asap.





2 kommentarer:

  1. Nej, när stenarna sitter sådär med klor så ska man helst inte ha nån annan ring då stenarna lätt kan lossna då. + att de blir en "glipa" mellan ringarna...

    SvaraRadera
  2. Ahh.. gissade nästan det, men då får jag ha den andra ringen på höger ringfinger då ;)

    SvaraRadera