måndag 16 januari 2012

Drömhyn!

Huden är kanske en av de absolut viktigaste grejerna ytligt sett, på dagen D. I alla fall om man är hudterapeut. Ända sedan jag pluggade har jag varit lojal ett enda märke, det fantastiska Exuviance. Men.. av många skäl har jag efter noga övervägande idag varit och shoppat loss och bytt märke - och från och med idag är Decléor som ska göra mig till världens snyggaste brud.


När min tärna var här vid årsskiftet fick vi bl.a. en fin bukett med rosor som en försenad förlovningspresent (tack än en gång älskade ni). Såhär två veckor senare pryder de ännu vårt köksbord, avklippta och hur fina som helst. Jag tycker personligen rosor är som vackrast när de börjar bli lite bruna och slitna i kanten. Ett alldeles utmärkt sätt att dekorera t.ex. borden eller varför inte piffa till toaletten?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar