söndag 21 augusti 2011

Första irritationen.

Scheisse.. det snurrar verkligen bröllop i huvudet dag som natt. Jag känner mig dock helt stillastående i planeringen då vi väntar på offerter från de två ställena som kommit att bli våra två slutliga alternativ. Jag kan tycka att det är synd att de är så sega, hade jag haft flera alternativ hade jag nästan gått vidare. Hur kan man vara så oföretagsam och säga att "det kommer inom ett par dagar" och inte fullfölja det. Jag menar inte att hela världen kretsar kring mitt bröllop, sån bridezilla är jag inte (än!) men jag tycker ändå, att så tidskrävande kan det inte vara att få fram lite prisuppgifter. Det är svårt att fokusera på annat innan vi spikat detta, eftersom det är helt olika förberedelser som ska göras beroende på vilken lokal det blir.


1 kommentar: