fredag 24 februari 2012

$$$$$.

Idag har jag ääääntligen beställt såpbubblorna, vet inte hur länge de legat där i kundkorgen på hemsidan och varje gång har det tagit emot att pröjsa närmare fyrahundra spänn för lite diskmedel och vatten (typ) men jag ville så gärna ha de där diamantformade och well, nu är de påväg, skönt att få stryka det på listan. En annan grej som inhandlades var tjugo meter tyll till dekoration, även det en tråkig utgift, men fintfint blir det ju!

Satt även i fem timmar minst (!) idag och letade inspiration till korten. Alltså.. visst finns det väl fina och vackra kort men ingenting som känns tillräckligt lyxigt. Jag fick dock en idé, inte direkt i den prisklassen jag hade tänkt mig men jag ska suga lite på den karamellen ändå, vafaaan man gifter sig bara en gång, och då får man faktiskt slösa lite extra!

Här var förövrigt en väldigt udda variant, den är gjord helt i choklad?! Tror ni någon äter upp den?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar