torsdag 2 februari 2012

Det roligaste!

Imorgon ska jag till sömmerskan och ta måtten till klänningen och påbörja arbetet att sy upp den. Är såååååå GLAD att jag äntligen hittat min drömbakelse! Micke ska inte få se den förrän på bröllopsdagen och jag tänkte hålla den hemlig för alla utom några få vänner, eftersom jag är för ivrig för att hålla det helt för mig själv, samtidigt som jag vill överraska och få den där wow-känslan hos alla. Jag lovar att vara totally breathtaking!
Det enda jag kan säga som en ledtråd är att Portia de Rossis bröllopsklänning och designern Ysa Makino var mina inspirationskällor. (Micke - inte googla!)

Lycklig som en liten sparv är vad jag är!

3 kommentarer:

  1. Jag tror faktiskt jag ser framför mig ganska exakt hur den ser ut! Fantastisk!

    Åh Mia...du kommer vara superfin, vacker, sexy, allt! Barbielicious, eller vad är det ni brukar säga?!

    SvaraRadera
  2. Åh Ida blir alldeles tårögd, vad fiiint sagt :) Ja precis Barbielicious är mitt smeknamn och det ska jag verkligen leva upp till på dagen D! :)

    Du kommer ochså vara så himla fiiiin, försökte kommentera din blogg förut men funkade icke, du såg så himla smal ut i ansiktet på den bilden med dig och Olle. Träningen ger verkligen resultat, heja heja :)

    SvaraRadera
  3. Nej, jag vette fan vad det är med den där "bloggappen", för när man gjort ett inlägg via den kan ingen kommentera, shitty.

    Ja, nu jäklar försvinner kilona i snabb takt (9kg är väck), så skönt!

    Jag har hela tiden tänkt att jag ska ha någon enkel, inte alls speciell klänning, men jag börjar ändra mig och sneglar mer och mer på prinsessklänningarna. Jag undrar om inte du har ett finger med i spelet...

    SvaraRadera