lördag 25 februari 2012

Laallallaaaa!

Nu ni! HAPPINESS!!!

En sten, eller ska jag säga tre stenar, har ramlat från mina axlar. För min älskade ring är beställd!

Det blev den här men i vitt guld och det ska jag säga er att det blir sååå snyggt med en guldring och en i vitt guld ihop, det funkade dessutom hur bra som helst tillsammans, inget glapp eller något och vår fina guldsmed sa att det inte skulle vara något problem att stenarna står ut även när jag har en till ring så jag får lita på honom. Den såg mer exklusiv ut i vitt guld och javisst då rann priset iväg lite igen (surprise surprise) men vad gör det om ett år. Den ska ju sitta på fingret lääääänge. Jag kan faktiskt inte beskriva i ord hur skönt det är att detta är beslutat och beställt! Jag vette sjutton vad jag har dillat och dallat om med alla andra ringar, detta är ju drömringen, å andra sidan var det ju rätt nyligen jag hitta den också efter mycket sökande. Om en vecka är den klar och då får ni se den live, eller ja.. blogg-live. Tjohoooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar