torsdag 2 februari 2012

Kommentera tack!

Skoproblemet är snart löst! För någon vecka sedan stod jag bredvid Micke i 12,5 cm klackar och då var jag fortfarande kortare än honom! Jag har hittat två skor som jag faktiskt gillar som är så "låga".

Dessa är bara 11 cm och faktiskt fina med den där rosen.


Dessa är 12,5 cm.



MEN!
Helst vill jag ha de här! Men de är 14 cm. Dock sköna att gå i då platån är 5 cm.



Så då är frågan - lite fulare sko och slippa känna mig som en jätte. Eller drömskorna och någon centimeter längre än Micke.
Vad säger ni!?



3 kommentarer:

  1. Jag tycker du ska vara lite kortare! Skorna syns ju inte såååå mycket iaf, svårt att välja mellan de tre du lagt upp med lägre klack, någon utav de rosa tror jag (för klänningen är ju rosa).
    Puss

    SvaraRadera
  2. Tack tack tack Ida! Så ÄR det ju faktiskt, vem ser skorna egentligen? Tror nog jag kör på de översta. Puss

    SvaraRadera
  3. Jag tycker dom översta var finast faktiskt, speciellt med det där snöret där fram. Dom ser så tjejiga och nätta ut. Jätte söta

    SvaraRadera