torsdag 8 mars 2012

London!

Jag vet att man aldrig ska förvänta sig möhippa, sådant kan man inte ta för givet. Å andra sidan känner jag mina vänner tillräcklig väl för att veta att något slags spektakel kommer de definitivt styra upp. Dock har två av mina mest gränslösa och festgalna vänner insett att för att få just en så gränslös och galen möhippa som bara vi kan ha (utan att behöva dra med stackars "normala" människor) så måste vi ha en liten egen minivariant också, så i april åker vi till London där Jo bor och vi får väl se om vi kommer hem i ett stycke. Himla roligt iallafall!

I helgen har jag dessutom arrangerat en liten bjudning för fem av mina gäster som inte har träffats alls eller bara någon gång, så att de blir lite mer bekanta med varandra, åtminstone som singel är det ju roligare på bröllopet om man är lite tjenis med någon, skulle jag tycka i allafall. Jag kommer inte kunna njuta av dagen om jag inte vet att jag gjort allt jag kan för att få mina gäster att trivas och det här är ett litet steg på vägen! Himla rolig det med, ser väldigt mycket fram emot det!


Här är vi, Londontrion. Just denna dag sänkte vi typ tio flaskor champagne (på fem pers) bara på båtresan påväg till festen och då var det ändå en rätt städad dag/kväll. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar