måndag 19 mars 2012

Smått och gott.

I går var toastisarna hos oss på middag och de kommer komplettera varandra superbra! Mycket nöjd med vårt val.

Solo har även provat sin frack och den sitter som en smäck! Han sitter så snällt när jag klär på honom. Har tyvärr bara en suddig mobilbild än så länge, men tro mig, han kommer fotograferas som aldrig förr när det väl gäller.

På torsdag har jag (vi) planerat en dejt med Oskar för att diskutera om han ska fota oss eller ej. Jag hoppas verkligen att han vill och att vi kan komma på en bra deal, han är verkligen såååå duktig. Förra veckan var jag på en auktion där hans foto på en naken kvinna i änglavingar gick för 17500 spänn! Jag ska varken vara naken eller ha (synliga iaf) vingar men är helt säker på att han kan få mig att se ut som a million bucks.

Och på söndag ska jag och ta måtten till korsetten nere i Malmö, och påbörja arbetet med den som beräknas ta några veckor - det ser jag supermycket fram emot!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar